Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Det här skulle vara min dagbok va?

Av johanna - 7 augusti 2012 00:21

Klockan är natt och min panik börjar sprida sig i kroppen..
Jag vågar åt igen inte sova, jag känner hur klumpen i halsen växer. Snart börjar skolan och de gör så ont att tänka på de jag vill aldrig gå dit igen. Jag vill allvarligt spy just nu. Jag vill stoppa en nål i min hals och spräcka betång stenen som pildades på 2 sekunder.  Helda dagen igår blir de ju eftersom kl är efter 12 så hade jag ont i magen den där känslan av oro i magen hela tiden. Var ska jag ta vägen paniken blir bara större och de gör bara ondare och ondare i hallsen av panik som på bara några sekunder blir större och större.. Jag vill ha någon förstående i min närhet just nu. Jag vill ha han den där killen som lämnat mig han med katt ögon. Han som kom in till mig på toaleten när jag låst in mig av skräck. Han som jag bärettade för att jag hade lotsas kompisar och han som inte skrattade utan sa att jag kunde klara mig bra på de att jag kunde få bra självförtroende genom att ha lotsas kompisar. Jag vill ligga i hans famn och få prata ofattbara och konstiga känskor nu men han hoppas just nu på att jag är död. Jag är förtfarande liv rädd för att höra folk ha sex och just nu ekar de stönande ljud i mitt huvud. Jag vill bara kräkas och försvinna.  Jag orkar inte bita i hop mer av paniken jag kommer att spy snart. Låt mig bara få tillbaka killen som jag inte var rädd för och kunde se en framtid med eller så skicka ner änglar som kan hämta mig för jag klara inte av rädslan av livet mer. Jag orkar inte jag vågar inte leva mer. Jag har så ont i magen att de känns som att allt bara vrids runt till en knut som någon bara drar åt hårdare och hårdare. snälla varför får inte jag vara trygg? Varför ska just jag behöva bli behandlad och gå igenom allt de här som jag gör och får höra hela tiden. Snälla jag orkar värkligen inte. Vad är de jag har gjort som gör att den här världen vill straffa mig? snälla säg de jag kan inte förbättra mig utan att veta vad de är jag ska förbättra snälla hjälp mig inte att få mer sorg och smärta hjälp mig att få ett liv att vilja leva. Men hur kan man få ett liv och vilja leva igen om man är rädd för allt livet kan erbjuda?  jag tror aldrig jag kommer att kunna leva normalt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen.. Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag ha...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards