Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av johanna - 12 augusti 2012 23:07

Hej alla mina underbara läsare. Jag måste be så hemskt mycket om ursäckt för att jag inte har uppdaterat mig dom här senaste dagarna när jag har lovat att göra de.
Kvällen igår var sinnes sjuk och idag har jag legat bakis hela dagen, mår fortfarande illa.. Jag måste säga att de är hemskt.. Drack nästan 2 liter vin för mig själv igår.. Jag måste säga att de blev lite för mycke och okontrolerat... De slutade med att jag stod lutad mot en huskant då allt vände och kom upp igen. Dagen blev ganska lyckad  ändå tror jag. Jag hade iaf kul för man kan ju inte bara tänka på dom negativa sakerna, jag tror jag skrattade lika mycke som jag grät så då tar vi de som en bra dag. Jag fick sova och jag fick träffa lugnet själv så hur dåligt de än var kan jag inte säga att de var de, för de fick mig ändå hel på ett halft sätt eller vad fan ska man säg.  Haha dålig förklaring men..
Jag är iaf nöjd även om nästan allt igentligen var åt helvete så älskar jag den dagen.
Var på McDonalds och käkade bakis mat med bästa tjejen i stan sen har jag bara varit hemma.
Jag hoppas nästa helg blir exakt lika bra fast bättre.. Haha.
Det är ju sista helgen på mitt underbart korta sommarlov.. :(

Jag tänkte lyssna på musik nu sen om att tag lägga min och läsa, kanske titta på någon film sen sova.
Sov gått alla underbara läsare!

 
P.s
Förlåt att jag inte har skrivit någon *livshistora*

men jag håller på att ta mig lite uppåt och framåt i mitt liv just nu,

vill inte råka rasa ner igen för alla minnen som kommer när jag skriver men jag försöker.

I morgon ska jag värkligen till 100% lova er att jag ska försöka skriva några stycken eftersom jag missat typ 4 dagar nu då.

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards