Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan jag sa de mer för att jag kortade ner sitvationen och kanske inte fick orden på rätt plats och då blev meningarna så jävla fel. Jag skäms så grymt mycke eftersom jag kanske borde ha bärettat de när tillfället var mer passande men jag uppnade käften när de tilloch med var andra personer där.. dom kallade mig för äcklig när jag bärettade att pappa hade våldtagit mig.. men eftersom de blev som de blev så vill jag skriva ett in lägga här på bloggen som bara heter våldtagen.. det kommer vara grymt jobbigt att skriva om allt.. men jag måste få fram hur allt gick till, hur sitvationen hos pappa var och varför jag igentligen valde att sälja sex och varför jag inte tog min kompis ord på alvar när hon bad mig aldrig göra de igen.. de är mycket jag har missat i dom andra inläggen de är min uppväxt men de är mycket som jag har förträngt som har kommit fram nu när jag börjat skriva här och de är bra för om jag inte kommer ihåg de och om de är bortglömt så kan jag inte bearbeta mina känslor och jag kommer då aldrig kunna hjälpa mig själv att bli stark och må bra för att kunna må bra måste man ta tag i saker och inte glömma dom för jag lovar.. ni glömmer dom inte ni mår bara så sjukt jävla dåligt utan att ni igentligen vet varför men jag har hittat min sak och den är flera år gammal men jag tror de är de som är orsaken till allt och tar jag tag i den så kommer jag att må bra en dag men glömmer jag den så nöter den på mitt psyke även fast jag inte fattar vad de är.

Jag tror att alla lever bakom stängda dörrar igentligen.. jag tror att alla har så sjukt mycke saker dom varit med om som dom inte säger för dom tänker att deras problem inte är något och att andra kommer tycka dom är patetiska men de spelar ingen roll. även om du kanske inte varit med om lika saker som mig så är de ju du som mår dåligt av de och du har rätt att få hjälp med de du har rätt att prata om de om du vill men du har aldrig rätt att dömma deras komentarer för de var du som valde att prata och då är de dom som har en rätt att komentera sen om du tycker de dom säger är bajs är ingen som bryr sig om för dom skulle komenterat något bättre om inte dom tyckte de du sa var bajs.

Jag kommer förmodligen inte skriva inlägget nu ikväll för jag har inte tid med de.. jag måste sova för de är skola i morgon och så där så måste sova men i morgon när jag kommer hem från skolan om jag inte träffar någon och de blir sent men så fort jag har tiden till de så kommer jag sätta mig och skriva ner allt och de kommer vara ändast om våltäckterna eller om man kan kalla de för våltäckter vet jag inte jag gick ju facktist med på de genom att säga orden okej och låta dom hämta mig dom flesta gångerna men folk i min omgivning ser de som våldtäckter så jag får väl säga de då. de kommer vara otroligt långt inlägg men jag måste trycka ihop dom alla i samma inlägg de känns lättare att skriva om de så.

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards