Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av johanna - 9 augusti 2012 22:30

Idag har jag varit och träffat vänner till familjen. Det var väldigt skönt att komma bort från den här staden, snart ska jag prata med bup om foster familj så då drar jag från stan ska bli så sjukt underbart och få börja om på ett helt nytt liv!
Igentligen borde jag nog skriva en *livshistoria* idag men jag måste säga att de får bli imorgon idag har varit en rätt bra dag så jag vill inte dra mig in i tråkiga tankar så här nu innan jag ska somna men i morgon kommer jag skriva del 7. Nu ska jag snart försöka sova har tagit en medicin som heter abilyfi eller hur de stavas så hoppas jag kan få vila i natt och vara ifred från panik och tankar som förföljer mig. Nu tänkte jag lägga mig och kolla på Emil i Lönneberga och kopla av sen får vi se hur de går. Imorgon ska jag träffa en vän hoppas jag får lite smått och gått i mig då. Sen ska jag ringa min bästa kill kompis någon dag snart så länge sen vi pratade så jag hoppas att de blir ett långt samtal. Ni får ha de bäst så hörs vi imorgon alla mina underbara läsare glömm fan aldrig att jag älskar er! Ni som lyssnar och bryr er utan att döma ni ska bara veta hur sjukt mycke nu är världa! :)

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards