Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av johanna - 16 augusti 2012 20:51

Hej alla fina.

Idag har jag haft en väldigt dålig matlust, Har fått i mig en macka på hela dagen och lite vatten och nu sitter jag och försöker trycka i mig lite mjölk men de känns värkligen bara som att allt ska vända. Vet inte varför men de går inte ner en mat bit. Känns som jag ska svimma och pratar osamanhänganden känns som någon sprutar varmluft i mina öron och i min nacke. Jag mår värkligen inte bra men de går inte att äta hur jag än gör.. Känner mig hängig och känns just nu som att hjärtat har gått sönder på mig. Är rädd för ångest atacken som kan komma tillbaka men vågar inte tänka på de riktigt. På natten fick jag mina nojjor igen. Låg i fosterställning och nästan skrek av rädsla. Jag var iaktagen av minst 1000 olika skuggor som flög runt i mitt rum. När jag skulle gå ut på toa så sprang jag till toan och låste fort för jag hade känslan i ryggen att jag snart skulle få en kniv i ryggen. Sen gick jag till köket och skulle ta något att äta, då var jag så rädd att gå tillbaka så jag tog en kniv och skulle gå men sen fick jag för mig att om jag hade en kniv kunde han hugga mig med den och då var de mitt fel att jag själv blev huggen. Så jag la ifrån mig den och de slutade med att jag gick runt i cirklar i köket och inte vågade gå tillbaka. Drog mig i håret och tittade runt mig i panik som att de var folk överallt. Efter typ 2 timmar lyckades jag springa tillbaka men lyckades aldrig släcka lampan så fick snabbt panik att de skulle börja brinna och mina ord hela natten var jag vågar inte blunda för är rädd att de ska börja brinna och jag ska försvinna. Vad gör man när rädslan tar över så groft att man inte ens kan gå runt i sin egen lägenhet? Specielt när rädslan kommer från ingenting också.. Jag kommer aldrig att bli frisk..
Tuvär blir de ingen *Livshistoria* idag häller för jag mår redan så psykiskt dåligt att jag har inte tanka kraft att kunna hålla tankarna under kontrol så de blir läsbart men kanske i morgon.

Ha de underbart!


 

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards