Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

vill krossa hela världen..

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen..

Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag har skötit dom så allt känns så jävla omöjligt men jag mår så sjukt illa hela tiden och jag har ont i magen och springer och kissar hela tiden, är sugen på allt men kan inte äta, har sånna sjuka humörsvängningar och allt i kroppen känns så sjukt konstigt som att man är sjuk fast man inte är sjuk. Allt är fan åt hällvete och jag kommer inte göra abort om jag är gravid. Jag vägrar gå igenom de där en gång till jag gör de verkligen inte och när jag berättade för han att jag känner så här så blev han så arg. Jag grät som ett djur och han sa att allt var mitt fel, att jag bara skapade problem att jag lovade ju att jag sköt allt och de gjorde jag ju men nej att p-pieller skyddar är endast bullshit om jag är gravid nu.

Jag vet att jag kan fixa de och jag kommer klara av att ta hand om barnet själv så jag ska göra de men jag blir så jävla arg på att idioten bara sitter och trycker i mig att jag förstör hans liv och bara ställer till med problem att de bara är han som mår dåligt och allt. Hur fan kan man säga så? Det var ju fan han som sa ja till att ha sex med mig. Jävla kåta hund klaga inte på mig bara för att du inte kan tacka nej! Han sa till mig att hur fan tänker jag och hur fan hade jag tänk ta hand om att barn när jag inte ens har jobb och inte ens kan ta hand om mig själv, men jag kan ju fan ta hand om mig själv bättre än vad han kan! Jag sitter ju iaf inte och knarkar bort mitt liv och jag går iaf i skolan och gör någonting så jag kan ju fan iaf ta hand om mig själv bättre än vad han kan! Fan allvarligt jag trodde värkligen jag skulle få ett samtal där han sa förlåt för allt han sa men nej även fast jag skrev sms om hur hårt de tog så verkar han vara stolt över vad han sa.. Fan hur fan tänker killen? tänker killar alls?
Jag sa till han att jag kanske kan ta bort de om han lovar att ställa upp den här gången men han vill bara bli av med barnet och mig och ofta han själv tror att jag vill ta bort de om han inte kommer ställa upp för mig sen? asso allvarligt vad är de för fel på människan? som om jag ska ställa upp för han och göra någonting jag är emot och ha ont och spy och nej usch sen inte få någonting för de? vad tror människan? nej allvarligt jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv inte ens när jag blev våldtagen. Den här människan gör mig riktigt illa säger jag bara..
Ska de här barnet dö så ska jag också dö.. då blir min abort framför tåget och då hoppas jag att han blir glad för de är ju så han säger att han vill ha de! han vill bli av med mig och barnet.. Jag kan fan inte tänka längre..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Av johanna - 24 augusti 2012 14:19

Är de tid du vill ha så ska jag försöka ge dig de.Det här är inget smörande för att du ska tycka om mig, de är bara den rena sanningen, att jag vill ligga i din famn igen. Du är de finaste jag haft i mitt liv, men nu tror jag vi är förbi.. De ä...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards