Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Rakbladen tog plats

Av johanna - 6 augusti 2012 22:33

*Min livshistoria del 5*

Allt har varit så långt åt hälvete under en så himla långtid att jag har slutat försöka se posetift på saker och ting. När jag började 6:an så började jag ta plats och säga vad jag tyckte. Jag ledsnade på att vara den gulliga lilla tjejen som alltid var så snäll för jag var inte värld att vara snäll mot de här livet för de förstorde mig och jag började därför förstöra det. Det blev en kamp inom mig om vem som kunde förstöra vem om jag kunde förstöra livet eller om livet kunde förstöra mig. Om livet skulle förstöra mig var de jag som var deprimerad, krossad och trasig. Om jag skulle förstöra livet var de jag som fuckade de, skrek och bråkade. Jag slutade leta posetiva saker utan började isället hitta negativa pland de posetiva. Var nog så gott som alltid neråt och om jag inte var neråt så var jag hög eller full, arg eller var med någon jag tyckte om. Jag började skära mig absolut inte för att jag ville ha uppmärksamhet utan för att jag ville dämpa allt som fanns inom mig. Jag ville se mig själv få ont och kanske till och med se mig själv bäras ut på bår en vackar dag. Jag ville hjälpa kroppen att gråta och så tyckte jag att de var fint. Efter att jag bytte skola så ville jag börja om mitt liv. Ville inte längre vara hon som var tyst och snäll jag ville visa alla att jag kunde säga ifrån. Medans alla mognade så blev jag fjortis i folks ögon. Sminkade bort mitt deprimerade ansikte, kastade stolar skrek och satt i koridorer utkastad av lärare med panik i kroppen. Jag skakade ofta spottade i korredoren slog i skåpen och dunkade huvudet i vägen när ingen såg. Satt offta inne på toaleterna för att missa lektionerna. Utnyttjade rakbladen på skolans toaleter för att låta adrenalinet försvinna i en svimmfördig dimma. Jag döljde problemen i mitt blod och trodde att ångesten skulle rinna ur min kropp på de sättet, jag såg hur folk tog efter och började skära sig, jag tyckte dom var irreterande som skulle visa att dom hade då så jobbigt och att de var så jävla synd om dom när dom hade en familj och de gick lätt för dom i skolan dom kanske hade en kille som sårade dom en gång men snälla vakna till livet och se någon gång hur andra hade de. Jag blev sur att dom visade sina sår, blev sur att dom försökte få upp märksamhet genom att visa sina sår för folk. De gjorde mig galen men jag sa inget. Folk viste att jag skärde mig och fjortisarna som gjorde det för att få uppmärksamhet kom ofta fram till mig och frågade om dom kunde få se mina sår eller om vi kunde gå in på toan och göra de tillsamans. Tyckte oftast bara att dom var dumma i huvudet och gick bara där ifrån. Hon som alltid hjälpte mig i förra skolan flyttade med mig till den här och hon sa att hon tyckte jag var för mycket hon slutade umgås med mig och blev sur på mig och träfade en ny kompis. På hennes födelsedag sa hon och hennes nya kompis att jag borde komma och dricka med dom jag kom och söp omottligt blev super full och hull på med alla men de gjorde dom 2 också. Okej dom höll sig till samma person men ändå. Dom hull på med folk dom träffade för första gången, jag hade inte sex med dom men de hade dom. Jag hade lånat pengar av E och hennes ny kompis så dagen efter blev dom arga på mig på att jag bärettade för en kompis till mig att E:s kompis hade sex med en kille där. Dom hotade mig och kom hem till mig mamma gav dom typ 200 tror jag vet inte men några dagar efter fick jag reda på att dom hade rymt från stan. Jag tänkte då för mig själv varför skulle jag vara för mycket om hon gjorde samma sak själv om inte änu värre. Jag gick inte till skolan på en hel termin jag ville inte se dom eller höra dom förnedra mig mer. Jag skärde mig, satt vid datan och hatade livet. Mamma började märka att jag inte gick till skolan och hon ville att jag skulle göra något om dagaran så hon lät mig vara på hennes jobb och jobba. Tillslut började skolan strata möten om att jag var tvungen att komma till skolan, jag kom dit efter 3:dje kallelsen sa ingenting och var osamarbets villig. Efter ett tag fick dom in mig i en klass med kanska 6 elever. Jag trivdes där. På rasterna satt jag vid datan var aldrig ute i skolans koredorer och de gick bra för mig i skolan var sammarbets villig och tyckte skolan var solig att gå till. Åt aldrig eftersom jag inte ville gå till matsalen men efter ett tag så skrev min kompis från klassen sms till mig och hon började stötta mig att vara i korredorerna bland alla elever men jag var rädd att bryta ihop av adrenalin atacker och få utbrått så vi gick ofta in på toeleten och jag började skära mig framför henne. Hon sa aldrig till någon vad hon hade sett hon hjälpte mig att skära ibland och skärde sig själv också ibland men oftast tittade hon bara på och pratade med mig så jag skulle bli lugn. satt offtast och grät och blundade så hårt att jag fick ont i huvudet, bet mig synligt i kinderna och dunkade huvudet i väggen bakom mig. Hon satt oftast på toa stolen och sa att jag skulle fixa att leva normalt snart. Jag var så arg på livet men att hon inte pressade mig men fanns vid min sida och trodde på mig fick mig att vilja fortsätta försöka. När hon såg att jag började slappna av satte hon sig på golvet och lät mig ligga med huvudet i hennes knä. Hon stök mig över pannan och gav mig papper som jag kunde torka bort blodet med. Hon lät mig ligga där ett tag sen hjälpte hon mig att fixa mitt smink och då skrattade vi offtast. Sen gick vi ut och då började oftast min lektion snart igen. Eftersom skolan trodde de gick bra för mig nu eftersom jag hadde H så fick jag inte vara kvar i den lilla gryuppen. Så jag började skolaka och ge upp hoppet om att klara allt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen.. Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag ha...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards