Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Brorsans abstinans

Av johanna - 6 augusti 2012 22:02

*Min livshistoria del 4*

Nu har Min älskade bror börjat med droger jag är Hela tiden orolig för han. Han är sällan hemma kommer bara hemma när han vill ha pengar och har abstinens. De blir alltid ett helvete. Gömmer mig oftast i mitt rum eller går ut för jag vill inte se vad han gör längre. Han hotar sin bror med att hugga han, spottar på mamma, han skriker och helvetet i mitt huvud är kaos. Jag vill att han ska komma hem för när han är borta är jag rädd att han ska dö och försvinna bort från mig. Han är ju ändå en av mina favorit bröder. Försvinner han så vill jag aldrig mera leva.. Men när han väl var hemma så hade han såna grova avtändningar så jag var rädd för han. Visste inte vad jag vill längre, om jag vill ha honom borta eller hemma.. men viste att jag ville att han skulle bli snäll igen och krama om mig och de ville han också. Kommer ihåg en gång då han kom hem och grät och sa att han vill på behandling. Mamma sökte hjälp men vi fick ingen hjälp på väldigt lång tid. Hans avtändningar och abstinenser blev bara värret och värre. Han slog sönder allt i hans närhet, efter att tag fanns de inte mycke kvar, han skulle hugga sin egna bror och vill värkligen ha hjäl han. Han var omöjlig att få kontakt med hela han och hans känslor vart helt borta. Jag tyckte synd om mamma som först blivit av med sin pappa och blivit misshandlad av 2 av sina killar och ni får en sån som ska ta droger och förstöra hela huset. Tyckte också synd om min bror som hull på och bli dödad och faktist om han som tog droger också för jag visste att han inte ville de här, visste att han ville han hjälp men att socielen inte gav han det, visste att de här var drogernas fel och att han var beroende och inte kunde styra abstinensen. Han misshandlade och rånade min lotsas pappa och då blev han intagen av polisen och plaserad på behandlings hem. Det är de bästa som har hänt han och mig och förmodligen alla i hans närvaro. Hade han dött eller dödat någon annan som jag tyckte om så skulle jag också dött. Jag kan inte leva utan han, han är de bästa som han hänt mig och jag vill aldrig igen att han ska råka illa ut. Han är alltid den som förstår mig och kan få mig att andas av sina kramar men nu får jag dom sällan längre för jag vågar inte längre visa min sorg för han.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen.. Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag ha...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards