Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Pappa flyttar långt bort..

Av johanna - 6 augusti 2012 21:24

*Min livshistoria del 3*

Nu flyttade pappa till en stad 30 min ifrån våran stad. Han kom alltid och hämtade oss med bil och de innebar att de blev längre tider hos pappa, de blev hela lov istället för en helg i veckan. Min syster började sluta hänga med men jag vågade inte säga nej mer och min syster viste att jag inte vågade säga nej men ändå lät hon mig åka själv. Jag såg det som ett stort svek av henne och slutade prata med henne också, gjorde bara vad hon sa och gav henne korta svar på de hon vill prata om, jag lät henne belasta mig med sina tankat men jag pratade aldrig med henne om mina för jag var arg på henne. Den här lägenheten var större hade en stor hall, åt vänster hade vi en stor spegel vägg och till höger om speglarna en dörr in till ett sov rumet, rakt fram från ytter dörren hade vi toalet och till höger av toaleten hängde vi jackor och skor, till höger om ytter dörren var de en garderåb och gick du ännumer åt höger var de vardags rum och om du då tittade åt vänster var de en balkång och en dörr in till ett fint kök. Det var en rymlig lägenhet och de var fint. De jag gillade mest var toaleten den hade badkar och den var stor och rymlig. Jag badade i timmar och kände mig trygg för jag kunde låsa dörren och fick tvätta mig själv. En kväll kommmer jag ihåg så väl. Jag var max 9 år och låg i loft sängen och sov och vaknade av pappas händer på min kropp. Han smekta mig över mina bröst och mig mage och neråt innan han kom för långt ner vände jag mig mot väggen i panik. Han tog tag i min arm och vred tillbaka mig och hull kvar. Jag var 9 år och hade inga muskler alls, kunde inte göra något motstånd och inte vågade jag häller. Han smekte mig ner mot fittan. Han lät hans fingrar krossa min själv känsla för alltid. När han tittade upp och fick ögon kontakt med mig tror jag att han blev rädd för han slutade då och la sig mot andra hållet. Han hade tagit av mig mina trosor och för att komma ner från sängen var jag tvången att klättra över hans huvud. De kändes hemskt att han skulle kunna trycka upp ett finger om han ville och att han bara tittade kändes hemskt. Jag klättrade snabbt ner och in i badrumet ville inget hällre än att åka hem men jag viste ingenting om den här staden och kunde inte ta tåg för jag viste inte hur man gjorde eller vart de låg. Jag var så arg på min syster att hon inte var här och kunde hjälpa mig de gjorde så ont i mig så jag gick sönder. Jag ville ringa mamma och be henne hämta mig men jag vågade inte för trodde pappa skulle göra de värre för mig då. Näste gång som jag kom till pappa hade han skaffat en tjej som var polsk och tjock och hade ett barn och en hund. Hennes barn var utväckling stört men jag gillade han, jag kunde säga saker till han för han gillade inte häller pappa och deras hund kunde få mig att andas ut eftersom då fick jag gå på promenader och komma bort från hemmet. Pappa och den här tjejen hade ofta sex framför mina ögon och de gjorde min äcklad och jag blev rädd för sex jag hatade den här tjejen för hon förstörde allt lite extra mycke. Varige natt när vi skulle sova hade jag skräck av att jag skulle behöva hör dom ha sex. Jag vill inte. Varige gång jag kom hem så grät jag på kvällen i mammas famn, jag sa att de var för att jag saknade pappa men de var de värkligen inte kunde bara inte säga vad de var för. Efter några månader gjorde den här tjejen och pappa slut och hon ringde till mamma och sa att hon var rädd att han kunde ha skadat mig och min syster efter de åkte jag inte dit mer. träffade kanske pappa 3 gånger tillsamans med en kompis eller min bror eller med min syster men sov aldrig med han igen. De kändes skönt.. Jag trodde då att hellvetet hade gått över att jag skulle få leva normalt igen men jag hade så fel, så fel..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen.. Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag ha...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards