Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Pappa flyttar.

Av johanna - 6 augusti 2012 20:09

*Min livs historia del 2*
Kommer inte ihåg så mycke från själva flytten men kommer ihåg hans etta han bodde i ett trapphus som var ett rött tegel hus, på en av balkångerna var de en stor åbro skylt som fortfarande sitter kvar. De var precis mitt emot en skola och de fanns en kyrkogård där, På den skolan och kyrkogården brukade jag och min syster leka. På skolan fanns de någon båt som vi ofta lekte i och på kyrkogården lekte vi oftast kull men vi fick bara gå och kyrkogårdar består ju på ett ungefär av laburinter, vi fick bara gå åt ett håll på vägarna fick aldrig vända och gå åt andra hållet om vi inte mötte någon annan människa eller någon kyrkogårdsgubbe. Vi fick inte prata bara lösa oss ut ur laborinterna och gå och kulla varandra. I lägenheten fanns de en hall som var trång, i halle var de en pytte liten toalet, fanns ingen dusch, lite längre fram var de ett vadagsrum med ett stort fönster ut mot vägen. Åt höger stod de en tjock tv och åt vänster en hörn soffa som delade av rumet, bakom hörn sofan hade han en loft säng och under sängen stod de en dator, sen fans de ett bord framför soffan. Åt vänster längt mot fönstret var de en smal dörr och där inne fanns de en liten kokvrå. Vi duschade i källaren oftast själva men ibland kom de ner en till familj, de var obehagligt tyckte jag även fast jag var liten och inte hade något att visa på min kropp så var de ändå obehagligt när pappa tittade på oss när vi duschade, jag ville hällst vänta tills vi kom hem så jag kunde duscha hemma men han tvingade oss alltid att duscha. Sa att vi inte kunde gå runt och vara smuttsiga. Han frågade alltid mig om jag värkligen hade skjölt rent mig ordentligt och sprutade vatten på mig igen och drog med sina händer på mina bröst och mellan mina ben jag kände mig obekväm men var ju alltid hon som aldrig sa ifrån så jag grät inte ens. Han sa att han var tvungen så de inte skulle börja klia på min kropp eller att jag skulle få ont när jag kissade. Visst var de sant men han kunde sagt att jag skulle göra de själv. På vinden lekta jag och min syster ofta, mins inte riktigt vad vi lekte men vi var alltid dör iaf de lycktade värkligen vind där och jag gillade den doften, jag var inte rädd där vilket är konstigt när jag tänker efter för vindar är läskiga. På nätterna när vi skulle sova låg pappa ofta och tittade på porr, Porr där gubbar våldtog små tjejer i typ min ålder. Som 7 åring med en full pappa i en pytte liten lägenhet och inte kunna gömma sig och vakna av folk som hade sex och se de brutala som hände på tven gjorde mig rädd. Min syster frågade en gång om han kunde stänga av men då blev han arg så jag frågade aldrig.. De var i den här lägenheten som typ 7 åring jag började skade mig själv på riktigt. La ofta hande på spis platten eller stod på toastolen och droppade tvål och vatten på den för att utmana att kunna hålla balansen, ramlade 4 gånger och alla gångerna fick jag hjärnskakning. Jag hoppades att jag skulle dö eftersom jag alltid fick åka till sjukhuset men jag dog aldrig. Det var alltid jag och min syster som lagade mat, diskade och kastade alla ölburkar från bordet. En gång vill pappa hämta mig fast de inte var hans vecka och ha mig och mamma frågade om jag ville åka dit var igentligen rädd att säga nej men jag gjorde de för jag ville ju inte och de var inte hans tur att ha mig. När mamma, jag och mina bröder satt och åt så kom han hem till oss och han började skrika på mamma att hon skulle ge fan i att säga dumma saker till mig om han för han var min pappa och jag skulle vilja vara hos han. Han antog att de var mammas fel att jag inte ville vara hos han man de var inte. Mamma har aldrig sagt något dumt om han till mig. Han tog tag i min arm och sa att vi skulle gå och då ställde sig mamma upp och slet min arm ur pappas hans hand. Hon sa att han inte fick ta mig för att jag hade sagt nej och de var inte hans tur. Då misshandlade han mamma framför våra ögon för första gången. Han slog henne och kastade stolar, skrek duumma saker till henne, jag stod bara där och skrev sluta i panik trodde åter igen att mamma skulle dö jag skrek MAMMA 1000 gånger. För mig kändes de som en evighet innan de tog slut men de var nog inte så långtid men för mig var det de. Den skräcken var så stor att de kändes som att mitt hjärta satt i halsen och jag tror att allt blod frös till under den tiden. Min älsta bror stälde sig upp och tog en kniv och riktade den mot pappa och sa att om han skulle visa sig här igen då skulle han få se vad smärta var. Det uppstod en tystnad som var skrämmande och pappa tittade sig runt på oss barn med chochade ögon som att han inte viste att vi var där, han vände sig om och gick ut igen. Alla vi barn försökte hjälpa mamma men hon stängde bara oss ute och gick och grät i sitt rum i ensamhet. vi alla barn satt bara där i köket och pillade i maten och ingen sa något. Efter en långstund sa jag bara jag hatar honom och sköt bort tallriken och lutade mig över bordet och lät tårarna rinna. Tänkte att de var mitt fel för att jag sa nej åt att åka dit och tänkte att mamma var arg på mig eftersom de här var mitt fel jag tyckte att jag borde bli straffad eftersom jag gjorde så mamma fick ont, jag visste ju att pappa var tvungen att tro att jag tyckte om han för annars blev de så här.. Varför sa jag nej? jag borde ha sagt ja.. Jag svek mina bröder och gjorde så dom fick problem. Dom som alltid gjorde allt för mig och skyddade mig dom gav jag problem eftersom jag hade min pappa.. jag var kanske 8 eller 7 år och såg mig redan som ett problem på alla sätt. Jag började här att bli så tyst ingen kom åt mig och därför tyckte alla att jag aldrig sa något gjorde bara som man sa och var aldrig i vägen jag var "en sån fin flicka" jag var arg på dom orden men jag sa ingen jag var ju arg på allt igentlig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 31 augusti 2012 17:27

Jag förstör allt för han.. Jag älskar han så otroligt jävla mycke och jag vill inte göra han illa på något sätt men nu har jag krossat hela hans värld. När en kille är så rädd att tjejen blir orolig för om han kommer lämna livet då undrar jag hur l...

Av johanna - 31 augusti 2012 14:48

Förlåt att jag inte skrivit inlägget som jag snackade om förut men jag orkar inte ta upp allt de där igen.. Nu är allt så långt åt hällvetet de kan bli.. Är förmodligen gravid igen och jag fattar inte hur de gick till för jag äter p-piller och jag ha...

Av johanna - 26 augusti 2012 21:54

Igår pratade jag med en kille och jag råkade bäretta om de där med våldtäckterna men de blev på så grymt fel sätt.. Jag sa ord som värkligen får hela sitvationen att låta som de värkligen inte var.. Jag sa de inte för att jag ville ljuga om de utan j...

Av johanna - 25 augusti 2012 11:06


Förlåt för alla stavfel och allt men orkar inte läsa igen texten och rätta.. *Livsihistoria* Det var en gång som jag och Ö och hennes kille skulle supa. Ö's killes kompisar skulle komma över. Dom kom in och ena kille hällsade på oss, han tog o...

Av johanna - 24 augusti 2012 15:25

Jag hatar den här världen, jag vill inte leva mer. Jag vill vill självja alla mina piller samtidigt och bara lämna er men jag vågar inte och sen vet jag att de inte funkar häller men tåget är inte långt bort och de vet jag att de funkar men jag är fö...

Presentation


Är en tjej på 17 år som har valt att använda det här som min dagbok och även där andra människor men svåra darmatiska upplevelser kan få lätta på stenen här med mig på min blogg. Jag pratar väldigt gärna mer med dom som vill de. Tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards